-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Strona BIP
Ikona BIP-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Menu
Menu
Kontakt
GMINNY OŚRODEK POMOCY
SPOŁECZNEJ W NADARZYNIE
ul. Mszczonowska 24
05-830 Nadarzyn
tel. +48 22 739 97 07
(świadczenia rodzinne)
tel./fax +48 22 739 73 20
e-mail: gops@nadarzyn.pl
ePUAP: /gops_nadarzyn/skrytka
e-Doręczenia: AE:PL-31444-31140-IEHDD-17
Aktualności - rok 2021
Wnioski na turnusy rehabilitacyjne w 2022 roku dofinansowane ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie informuje o zmianie naboru wniosków na turnusy rehabilitacyjne w 2022 roku dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych realizowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie. Wnioski będą rejestrowane i obsługiwane wyłącznie w dedykowanym i bezpłatnie udostępnionym osobom niepełnosprawnym programie System Obsługi Wsparcia (SOW).
W związku z powyższym:
- nabór wniosków zostanie otwarty za pomocą SOW w dniu 3 stycznia 2022 r. z użyciem przygotowanych przez PFRON formularzy wniosków o dofinansowanie,
- wszystkie dokumenty niezbędne do złożenia wniosku (kopia orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności, wniosek lekarza o skierowanie na turnus rehabilitacyjny) Wnioskodawca może skanować/powielać w formie elektronicznej i dołączać do wypełnionego elektronicznie wniosku w SOW,
- SOW umożliwia złożenie samego wniosku i uzupełnienie o wymagane załączniki w późniejszym czasie.
Aby złożyć wniosek drogą elektroniczną poprzez SOW, Wnioskodawca musi posiadać:
- dostęp do internetu,
- aktywne konto mailowe (u dowolnego dostawcy usług) oraz nr telefonu komórkowego,
- skany (zdjęcia cyfrowe) orzeczenia o niepełnosprawności i wniosku lekarza o skierowanie na turnus rehabilitacyjny (SOW akceptuje pliki .jpg lub .pdf o objętości do 20 MB),
- Profil Zaufany (Profil Zaufany można założyć bez wychodzenia z domu poprzez stronę internetową https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
W celu złożenia wniosku, należy wejść na stronę internetową http://sow.pfron.org.pl i dokonać rejestracji Wnioskodawcy w SOW.
Proces składania wniosku w SOW polega na wypełnianiu wyświetlanych pól oraz dodaniu skanów (zdjęć cyfrowych) wyżej wymienionych dokumentów.
Dzięki skorzystaniu z SOW, Wnioskodawca będzie mógł śledzić etapy obsługi złożonego przez siebie wniosku.
SOW umożliwia również pełną komunikację z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie w zakresie złożonego wniosku.
Szczegółowe informacje na temat możliwości i funkcjonowania SOW znajdują się na stronie: https://portal-sow.pfron.org.pl/opencms/export/sites/pfron-sow/sow
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie pod nr tel. 22 738 15 05.